.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بشیری: استیضاح وزیر کشور جدی است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جدی بودن استیضاح وزیر کشور گفت: 10 نماینده تاکنون استیضاح وزیر کشور را امضا کردند.

به گزارش شمال نیوز فرهاد بشیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برخی نمایندگان مجلس از عملکرد وزیر کشور رضایت ندارند و به همین خاطر استیضاح آقای رحمانی فضلی جدی است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون برخی نمایندگان مجلس در حال جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر کشور هستند که تاکنون 10 نفر از نمایندگان مجلس این استیضاح را امضا کردند و تعداد امضا کنندگان در حال افزایش است.

وی ادامه داد: عدم هماهنگی در برخی موضوعات و تغییر مدیریت ها باعث شده تا نمایندگان از عملکرد وزیر کشور رضایت نداشته باشند.

گفتنی است چند روز گذشته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز از عملکرد وزیر کشور انتقاد کرد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: وزیر کشور در نشست‌های مجامع استانی و کمیسیون‌ها گفته بود که در انتخاب استانداران با نمایندگان مجلس، نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه مشورت خواهد می‌کند، ولی در حال حاضر انتصابات در سطح استانداران و فرمانداران نشان می‌دهد که اینگونه نیست و به نظر نمایندگان، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه توجهی نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1392
قانوناً قرار نیست دولت و و زیر کشور برای تعیین مدیران از نمایندگان مجلس یا نمایندگان محترم ولی فقیه در استان کسب تکلیف کنند. همین هماهنگی هم بسیار زیاد است. اگر مردم به دولت اطمینان کردند و نمایندگان هم به وزرا رای دادند کافیست . آیا سزاوار است دولتیان هم در امور مجلسیان دخالت کنند؟ اسیتضاح یک وزیر فقط بخاطر تعیین مدیرانش توسط خودش ، نه قانونی است نه شرعی است نه عقلی و نه منصفانه.
نا شناس 4 آبان 1392
این انتصابات از نظر قانونی ربطی به نمایندگان محترم مجلس ندارد و این کار دخالت در امور دولت است در حالی که نمایندگان محترم وظیفه قانونگزاری دارند و دولت میتواند همکارانش را خودش انتخاب کند.
مگر کسی در کار ریس مجلس دخالت کرد وبه ایشان گفت چرا 470 میلیون پول بی زبان را میدهی دست این نمایندگان زبان دار ............کاکا.............
رضایی 5 آبان 1392
آقایان مجلس در راس امور هست .
جایگاه مجلس را در حد انتخاب استاندار فرماندار و یا حتی بخشدار تنزل ندهید
به وا... خیانت است به نظام . استقلال قوا را خود قانون گذار از بین ببره واقعا جای تاسف دارد
فقط بگم متاسفم متاسفم متاسفم برای نمایندگانی که چانه میزنند اینها بماند تا خودشان را حف

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.